Cara Mudah Untuk Keluarkan Duit Public Mutual Online Di Tahun 2023


Cara Melihat Unit Trust Public Mutual Online YouTube
Cara Melihat Unit Trust Public Mutual Online YouTube from www.youtube.com

Cara Mudah untuk Keluarkan Duit Public Mutual Online di Tahun 2023

Apa Itu Public Mutual?

Public Mutual adalah sebuah syarikat keselamatan yang berdaftar di Malaysia. Ia menyediakan pelbagai produk pelaburan termasuk pelaburan unit trust, ASB, ASN, dan lain-lain. Syarikat ini juga menawarkan pelbagai perkhidmatan lain seperti perkhidmatan simpanan wang dan penyelesaian pembayaran.

Cara Keluarkan Duit Public Mutual Secara Online

Pengeluaran duit Public Mutual secara online adalah salah satu cara yang mudah untuk mengeluarkan duit dari akaun pelaburan anda. Berikut adalah langkah-langkah yang perlu anda ikuti untuk membuat pengeluaran duit Public Mutual online:

1. Log Masuk ke Portal Public Mutual

Sebelum anda boleh membuat pengeluaran duit, anda perlu log masuk ke Portal Public Mutual menggunakan ID akaun dan kata laluan anda. Sekiranya anda belum mempunyai akaun, anda boleh mendaftar di laman web Portal Public Mutual dengan mengikuti semua langkah yang ditunjukkan.

2. Pilih Produk yang anda Ingin Keluarkan

Setelah berjaya log masuk, anda perlu memilih produk yang anda ingin keluarkan. Anda boleh memilih produk seperti Unit Trust, ASB, ASN, dan lain-lain.

3. Masukkan Maklumat Pengeluaran

Setelah memilih produk, anda perlu memasukkan maklumat pengeluaran seperti jumlah duit yang ingin anda keluarkan, tarikh pengeluaran, dan maklumat lain yang diperlukan. Jumlah duit yang anda masukkan mestilah sama atau kurang daripada baki akaun anda.

4. Sahkan Pengeluaran

Setelah anda memasukkan maklumat pengeluaran, anda perlu mengesahkannya dengan menekan butang sahkan. Jika anda ingin membatalkan pengeluaran, anda boleh menekan butang batal. Sekiranya pengeluaran anda telah disahkan, duit akan dipindahkan daripada akaun pelaburan anda ke dalam akaun bank anda pada hari bekerja yang berikutnya.

Ini Cara Mudah untuk Keluarkan Duit Public Mutual Online di Tahun 2023

Demikianlah cara mudah untuk keluarkan duit Public Mutual online di tahun 2023. Sekiranya anda ada sebarang pertanyaan atau masalah, anda boleh menghubungi Pusat Sokongan Pelanggan Public Mutual untuk bantuan lanjut.


Tidak ada komentar untuk "Cara Mudah Untuk Keluarkan Duit Public Mutual Online Di Tahun 2023"